sobota, 5 lipca 2014

Witajce!

Witam wszystkich na blogu poświęconym grze Riding High©.


Jest to (będzie) końskie MMORPG. Jest planowane w wersji 2D oraz 3D. Ciągle się coś zmienia, więc szczegółów podać nie mogę!

Będę tu umieszczała posty mające na celu pomoc innym graczom, nadchodzące nowości, ciekawostki oraz wiele, wiele innych.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gra nie jest jeszcze dostępna publicznie, a dokładnej daty wydania nie znają nawet jej twórcy. Ja obstawiam koniec tego roku, lub początek 2015. A jak Wy myślicie? :)
KLIK ← link do strony. Radzę zajmować fajne loginy, bo coś czuję, że gra zrobi furorę :P


Blog niedawno powstał, więc dopiero się rozkręca. Zapraszajcie znajomych i dołączajcie do obserwatorów (na dole strony ↓). Będę bardzo wdzięczna. Oczywiście co określoną liczbę obserwatorów organizowane będą konkursy.



Pozdrawiam i zachęcam do odwiedzania bloga ♥

13 komentarzy:

  1. O matko ciesze sie ze taki blog powstal :o <3 ja bym chciala jak najszybciej grę i myślę ze bedzie tak we wrześniu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg jaka ramka świetna *o* XD a i moj nick na stronie: fifi

      Usuń
    2. Dziękuję, mam nadzieję, że strona będzie się podobała :)

      Usuń
  2. część pomórz mi zalogowałam się na tę strone co podałaś ale nie mogę nic zrobić pomocy !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie można nic robić, gra jest w trakcie tworzenia ;)

      Usuń
  3. Ja w grze nazywam się Olcia4444 i słyszalam że, w stanach premiera tej gry byla juz w połowie lutego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się ciesze ze, powstał blog o tej grze :) Mój nick to : Olcia4

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Ma ktoś może przypuszczenia kiedy wyjdzie ta gra?
    Mój nick na stronie to :Tysia547
    Miło że powstają takie gry ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah xD Konto założone w kilka sekund, mój nick to PikachuPL. Gdyby grafika i styl poruszania byłyby takie jak na tym filmiku to byłabym w niebie ^_^ A tu macie link do tego filmiku http://www.youtube.com/watch?v=xKaD76wdMNU Przypuszczam jednak że to zbyt piękne aby było prawdziwe :( P.S Piszę z anonima bo zapomniałam hasła do konta google D:

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu na początek ,sry za datę.Ale czy ta gra już w ogóle nie istnieje i czy w ogóle będzie istnieć? Jestem ciekawa,bo to zajefajna gra ,tak słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu nie moge w to zagrać? Podacie linka? Pls [*]

    OdpowiedzUsuń
  9. Buu! TEN BLOG JEST GŁUPI!!! BUUU MELISSA SEAHELL SREAHELL TEŻ MA GÓWNIANEGO BLOGA!!!!!!!!!!!!! BUUUUU! JESTEM NA STAR STEJBEL JUNI SHADOWBAKER I MAM KLUB SOUTH COŚ TAM NIE LUBIE TEGO KLUBU I NIE LUBIE CZŁONKÓW!!!! BUUUU!!! GÓWNO!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej! Anonimie, nie pisz tak! Jestem w Klubie Juni, a TY nią nie jesteś!!! Jestem na SSO Courtney Sleepylund

    OdpowiedzUsuń